The Big Picture: 5 spørgsmål, som kan øge din virksomhed

Som erhvervsledere, iværksættere og webmastere stræbe vi efter uopnåelig perfektion. Hvorfor siger jeg uopnåelige? Fordi når vi fokuserer på perfektion i et område, vi give afkald på opmærksomhed andre steder. Begrænset penge og tid mener du skal vælge fra den endeløse parade af rådgivning og anbefalinger. Dette skaber et dilemma. Hvordan vælger du som omfavnelse og som at gå op?
Konsulenter, specialister, og/eller andre afdelinger i virksomheden vil ivrigt give råd fra deres synspunkter. Du vil høre fordele af at fokusere på “___” (Udfyld tomme med relevant speciale.). Dette er ikke en dårlig ting; Det er deres job at sælge dig om fordelene ved deres specialiteter. Det er * din * job at sonden for ulemper og kompromiser.
Forskellige perspektiver
Tilbage i mit brand management dage var det tider frustrerende, når afdelingerne ikke kunne forstå det store billede. Den grafiske afdeling og udenfor reklamebureau ønskede at få kunstnerkvarteret når kunstnerkvarteret var ikke den bedste strategi. Fremstillingsvirksomhed var kun bekymret for overførselshastighed og effektivitet – Pyt med, hvad kunden ønskede. Hver afdeling gjorde hvad det kunne for at optimere sin egen funktion, men det virkede ikke altid i det store billede.
Hvis alle funktioner var “optimeret”, kunne det være til skade for projektet. Når ressourcer er spredt alt for tynd og tidslinjer udvide, lider gennemførelse.
I den virtuelle verden det samme store billede opstå problemer. Search Engine Optimization (SEO) virksomheder fokusere på side optimering og indsendelse. Tekstforfattere tout den bedste måde at skrive indhold. PR-firmaer fortælle dig, hvordan at sende pressemeddelelser. Markedsføring guruer sælge gennemprøvede programmer. Ja, 95% af Råd giver mening i teorien. Kaste i en dosis af virkeligheden, dog, og du kan have et uoverskueligt rod.
Det store billede
Når virkeligheden rammer, finde du det er simpelthen umuligt at optimere alle områder af din virksomhed. Du kan ikke male alt i stå, mens du prøve for detaljerede perfektion. Gud kan være i detaljerne, men profit er i gennemførelsen. Som manager eller “chef kok og flaske vaskemaskinen” er det dit job at bundte råd til en rentabel pakke og gøre det arbejde.
Når du har accepteret at nogle områder vil være i første omgang mindre end perfekt (giver dig mulighed for med tiden at forbedre.), udfordringen er at finde ud af hvad der giver mening for din virksomhed og hjemmeside. Hvornår er det kritisk at optimere og Hvornår er mindre end perfekt acceptabel?
Når man overvejer specialist’s råd, Spørg dig selv disse fem spørgsmål:
1) løser det et problem?
En af de bedste måder at forstå vigtigheden af en indsats er at relatere det til et problem. Hvis du tænke strategisk er – først at identificere din store problemer, derefter designe løsninger til at løse disse problemer – din virksomhed mere tilbøjelige til at trives.
2) Hvad er mine alternativer?
Der er altid mere end én løsning på et problem. Hvis du evaluere forskellige tilgange, vil du i sidste ende træffe bedre beslutninger.
3) Hvad er ulemper?
Perfektion og optimering er i øjnene på beskueren. Hvad du ser som en ulempe kan synes trivielt at specialister. Stille spørgsmål og lave noget research på egen hånd at afdække ulemperne.
4) er det sandsynligt, at blive profitabel * for mig *?
Det er en grusom faktum, at større virksomheder har råd til programmer, som mindre virksomheder og enkeltpersoner ikke kan. Hvis du er nødt til at gå ind i gæld eller dramatisk reducere andre kritiske aktiviteter for at gennemføre et program, stiger dine omkostninger dramatisk. I disse tilfælde, afvejes omhyggeligt midler mod den potentielle gevinst.
5) Hvad sker der, hvis jeg ikke gør det?
Nogle aktiviteter er “finesser” og nogle er fornødenheder. Kende forskel. Hvis du taber kunder til andre websteder eller virksomheder, for eksempel, er at træffe foranstaltninger kritisk. Nogle aktiviteter – disse du * ønsker * at gøre, men ikke hjælpe med at løse et stort problem – kan blive skubbet til bero.
Indarbejde det store billede i din beslutningsprocesser er kritisk. Når du spørger dig selv disse 5 spørgsmål, befinder du dig i bedre stand til at træffe den rigtige beslutning. Din virksomhed afhænger heraf.